© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 19:40, 7.11.2024 r.
W tym roku aż 70 firm i organizacji zaprezentuje w przestrzeni Galerii stadionu PGE Narodowego swoje dobre praktyki w zakresie CSR, w ramach największego wydarzenia poświęconego społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Targi to szansa na poszerzenie wiedzy na temat CSR (ang. Corporate Social Responsibility, CSR), nawiązania kontaktów z praktykami i ekspertami, wzięcia udziału w dyskusjach i skorzystania z licznych atrakcji przygotowanych przez wystawców.
W ramach Targów CSR zaplanowano panele dyskusyjne, prezentacje dobrych praktyk, rozmowy ze specjalistami. Przez cały czas trwania wydarzenia wszystkie aktywności będą rejestrowane, będzie także prowadzona całodniowa transmisja on–line z Targów. Osoby, które nie będą mogły być obecne na PGE Narodowym 17 listopada, będą mogły zobaczyć co się dzieje na stoiskach, na scenie targów oraz „wziąć udział” o godzinie 11:00 w panelu dyskusyjnym przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na temat „Edukacyjnej działalności biznesu”. W panelu wystąpią m.in. prof. Witold Orłowski, rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej IKEA, Jacqueline Kacprzak, radca ministra w Ministerstwie Rozwoju, Krzysztof Ignaczak, gość PKN ORLEN, mistrz świata w siatkówce 2014 i Ingę Songin, gość „Rzeczpospolitej”, dyrektor marketingu i PR Żywiec Zdrój S.A.
Panel odbędzie się z udziałem tłumacza języka migowego.
Streaming z wydarzenia będzie można śledzić na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl oraz na Facebooku Forum Odpowiedzialnego Biznesu www.facebook.com/ForumOdpowiedzialnegoBiznesu.
Więcej informacji na temat programu Targów, gości i działaniach planowanych przez wystawców dostępne jest na stronie http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr.
Otwarta przestrzeń do zdobywania wiedzy
6. Targi CSR są wydarzeniem bezpłatnym oraz otwartym dla wszystkich (nie obowiązuje rejestracja). Organizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy na scenie Targów, launch publikacji poświęconej strategii CSR i oczywiście stoiska targowe. Podczas wydarzenia istnieje możliwość spotkania ekspertów z różnych branż, co sprzyjać będzie wymianie doświadczeń i pogłębieniu wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie edukacyjna działalność biznesu. To właśnie podczas Targów po raz pierwszy ogłoszona zostanie lista inicjatyw mających na celu podnoszenie świadomości, edukowanie własnych interesariuszy w takich aspektach jak na przykład zdrowie, bezpieczeństwo, ekologia, rynek pracy, konsumpcja, współpraca z dostawcami, styl życia, kultura, technologia, nauka i rozwój. Lista przygotowywana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i dziennik „Rzeczpospolita”.
Program części konferencyjnej
Miejsce: SALA KONFERENCYJNA W PRZESTRZENI TARGOWEJ (Poziom -1)
9:30 – 10:30
ORLEN. Droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: PKN ORLEN)
11:00 – 12:30
Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie Listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu (organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu)
13:00 – 14:00
Ekologia w zakupach. Polski konsument – edukować czy czekać na samoistne zmiany? Jak robią to firmy w Polsce? – panel dyskusyjny (organizator: IKEA)
14:15 – 15:15
Wspierać czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów CSR w łańcuchu dostaw – Debata oksfordzka (organizator: Polpharma)
Miejsce: SALA PARYŻ W CENTRUM KONFERENCYJNYM (Poziom 2)
11:30 – 13:00
Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego (organizator: Agencja Reklamowa ArtGroup)
13:30 – 15:00
Dlaczego nasze domy i mieszkania powinny być zdrowe? (organizator: VELUX Polska)
Targi będą transmitowane online i obecne w mediach społecznościowych pod hashtagiem #TargiCSR. W ten sposób uczestnicy nie tylko będą na wydarzeniu, ale również w sposób aktywny będą mogli brać udział w części konferencyjnej towarzyszącej Targom.
Więcej informacji o wydarzeniu:
Partnerzy i patroni 6. Targów CSR
Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Partner główny: IKEA
Partnerzy: PKN ORLEN, Polpharma, Siemens
Patroni honorowi: Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Patroni: Belgijska Izba Gospodarcza, Business Centre Club, Centrum Wspierania Rodzin - Rodzinna Warszawa, Federacja Konsumentów, Global Compact Network Poland, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Biegłych Rewidentów, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskie Forum HR, Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza
Partner medialny: Rzeczpospolita
Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Manager, My Company Polska, Odpowiedzialny biznes – Kompendium CSR, BE.NAVIGATOR, BiznesTuba.pl, Agencja Informacyjna NEWSERIA, kampaniespoleczne.pl, Pracuj.pl, PRoto.pl, ngo.pl
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.