© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 18:51, 21.12.2024 r.
W trakcie spotkania z regionalnymi oddziałami omówione zostały prace poszczególnych komisji Krajowej Rady Biegłych Rewidentów i efekty podjętych działań. Przedstawiciele KRBR powiedzieli o priorytetach przyjętych w pierwszym roku działania, o tym co udało się już zrobić oraz jakie działania są w trakcie realizacji. Przedstawiciele KRBR powiedzieli m.in. o prowadzonej i planowanej działalności szkoleniowej oraz projektach związanych z obligatoryjnym doskonaleniem zawodowym. Dużo uwagi poświęcono także działaniom związanym z przygotowaniem środowiska na przejście na międzynarodowe standardy badania oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej samorządu. Spotkanie było też okazją do przedstawienia stanu finansów Izby oraz działań samorządu w ramach prac nad projektem nowej ustawy regulującej zawód. Po każdym bloku tematycznym uczestnicy spotkania mogli przedstawiać swoje uwagi i rekomendacje.
To Państwo są na co dzień najbliżej środowiska biegłych rewidentów, taka perspektywa jest dla nas niezwykle cenna – mówił na spotkaniu Krzysztof Burnos, prezes KRBR. I dodał, że spotkanie to także konsekwencja prowadzonej przez nowe władze KIBR polityki komunikacyjnej. – W trakcie ubiegłorocznego Krajowego Zjazdu Biegłych Rewidentów zobowiązaliśmy się prowadzić rzetelną i transparentną politykę informacyjną dotyczącą naszych działań. Tak by członkowie naszego samorządu na bieżąco wiedzieli nad czym pracują ich przedstawiciele we władzach Izby – wyjaśnił powód spotkania Krzysztof Burnos.
W trakcie spotkania zaprezentowana została publikacja KIBR pt. „Dowiedz się, jak funkcjonuje Twój samorząd”.
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.