© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 18:42, 21.12.2024 r.
Biegli rewidenci, wpisani w rejestrze jako niewykonujący zawodu, w przypadku rozpoczęcia jego wykonywania, mają obowiązek zgłoszenia tej zmiany Krajowej Radzie Biegłych Rewidentów zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.
Jednocześnie przypominamy, że formularze aktualizujące informację biegli rewidenci mogą składać elektronicznie (logując się na profilu biegłego rewidenta).
Prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie Państwa dane podlegające zgłoszeniu do rejestru biegłych rewidentów są aktualne.
W przypadku zmiany, obowiązuje wymóg zgłoszenia KRBR odpowiedniej aktualizacji w ciągu 30 dni od dnia jej zaistnienia zgodnie z art. 17 ust. 9 ustawy.
W celu zgłoszenia zmian prosimy o pobranie i przesłanie odpowiedniego formularza.
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.