© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 09:02, 23.11.2024 r.
KIBR udostępnił członkom samorządu nowy, bardziej użyteczny elektroniczny formularz P11. Nowy formularz jest bardziej przejrzysty, zapewnia też szereg udogodnień. Wypełniając go można np. skorzystać z pojawiających się podpowiedzi dotyczących m.in. słownika rodzajów wydawanych opinii, formy organizacyjno-prawnej jednostki czy nazwiska kluczowego biegłego rewidenta. Dostępna jest także historia wszystkich złożonych w przeszłości sprawozdań za pośrednictwem internetowego konta biegłego rewidenta – dzięki temu biegli rewidenci będą mogli w kolejnych latach korzystać z wprowadzonych raz informacji, i aktualizować jedynie zmienne dane.
Aby skorzystać z elektronicznego formularza wystarczy zalogować się na profil biegłego rewidenta na stronie internetowej samorządu. Wypełniony formularz wystarczy wydrukować i dostarczyć do biura KIBR. Wszystkie podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych powinny dostarczać wydrukowane sprawozdania (osobiście lub za pośrednictwem poczty) do KIBR do końca lutego 2016 r.
W przypadku pytań lub ewentualnych problemów technicznych przy korzystaniu z formularza, prosimy o przesłanie opisu problemu oraz numeru biegłego rewidenta i podmiotu uprawnionego na adres: sprawozdanie@kibr.org.pl.
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.